Khamis, 21 Januari 2010

LUPAKAN DSAI DAN DAP DEMI AGAMA DAN NUSA

Angkatan Muda Keadilan telah menjalan satu gerakan yang dinamakan"Jelajah Kota ke Kota" bagi kononnya menerangkan yang kes Liwat DSAI adalah satu konspirasi kerajaan untuk menjatuhkan dan memusnah karier politik DSAI? Mengapa ini berlaku? Sekiranya DSAI tidak melakukan apa yang didakwa kepadanya, kenapa mereka harus berusaha secara politik untuk menjelajah ke seluruh negara bagi menerangkan isu ini.Adakah DSAI benar-benar melakukan Liwat ini? sepatutnya serahkan kepada keadilan Mahkamah untuk menentukan semua ini.DSAI pun telah melantik peguam-peguam yang hebat dan berpengalaman...mengapa harus AMK berpempik ke seluruh negara? Takut? Atau dan merasa bersalah dan tahu yang sebenar bahawa DSAI Memang melakukan "BENDA" ini.
Berbeza dengan Yang Amat Berbahagia Tun Mahathir Mohamad(TMM) yang bersedia didakwa dan dibicara jika ada apa-apa pertuduhan kepadanya. TMM adalah pemimpin Arus Perdana negara Islam Contoh yang mengamalkan "Berani Kerana Benar Taku Kerana Salah". DSAI adalah ulamak tersohor pakatan pembangkang yang AL-QURAN dan HADIS sentiasa dibibir dan percaya kepada qada" dan qadar ALLAH....mengapa harus bertindak seolah-olah takut dan tidak percaya kepada diri sendiri......
Apa yang menjadi persoalannya DSAI tidak percaya kepada dirinya sendiri, krisis roh dan jasadnya amat kritikal ketika ini....permohonan tunda demi tunda perbicaraan di mahkamah untuk apa? langkah khazaf yang di canang oleh DSAI adalah satu tindakan Panik akhirnya, untuk melarikan dirinya dari apa yang didakwa keatas DSAI.
Demi dendam yang tidak akan berakhir pemimpin PAS dan DAP telah menggunakan DSAI untuk kepentingan politik sempit untuk menjatuhkan kerajaan BN. Sedarlah pemimpin Pembangkang dan rakyat malaysia sekelian, mengapa anda semua amat mempercayai kata-kata DSAI sedangkan DSAI SENDIRI TIDAK PERCAYA KEPADA DIRINYA SENDIRI. Jika DSAI tidak percaya kepada dirinya sendiri jauh sekali DSAI mempercayai peguam-peguam dan Anda Semua..Jangan kita tertipu lagi dek keputaran DSAI. Mari kita bersatu membentuk Ummah dan negara yang lebih gemilang serta mendapat keredhaan ALLAH SWT..

1 ulasan:

  1. Salam bro, apa nak kesah sangat dengan budak-budak AMK yang diketuai Shamsul kencing dalam seluar ni......... dapat upah dadah sudah cukup mereka berarak ke hulu ke hilir..... kalau tak masakan Naib Ketua AMK Kelantan dicekup pasai edar dadah.....

    BalasPadam